2013年10月30日 星期三

東星斑 @__@

唉唉唉.......大少爺原來系手足口病芽...一星期唔洗返學...嗚...

嗚...嗚...典解發生系大少爺身上架=.='佢學校都好多人請假,仲

有一位同學仔燒到入醫院=..='學校比人傳染到都冇計,不過佢

好番就有排補堂喇......慘慘~~而家幾乎日日煲粥佢吃,見到佢食

粥時就辛苦喇,食碗粥都要成個鐘頭 >.<" 至於我米日日系屋企

成日搞衛生囉...哈哈哈~~

好......是日推介...清蒸東星斑~~呢個都系之前煮嘅,有時我要對

自己好D啦,我巧耐冇買過喇=..= 老闆娘果日話平D買比我喎,

丫.......忍唔住買左兩條吃,Ohhhhhhhh....真系太好味喇ka ka 

ka,姐妹們有時要對自己好D芽...嘿嘿~~




12 則留言:

  1. 你好呀,誤打誤撞發現咗你個blog, 原來你係SPSS讀過,我地係校友呀 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好芽 Cat's Gourmet Kitchen~~ 原來你都系讀過呢間中學架 ^__^ 我地系校友芽,不過我讀得唔好芽 F.4 repeat左一年就冇讀落去喇=..=' 真系好..咁都比我遇到個校友芽~~

      刪除
  2. 莎莉我搬了入來,但好唔識用

    回覆刪除
    回覆
    1. 你系系chumama 芽??你邊樹唔識用,我教你丫~~

      刪除
  3. Hi , 莎莉 ! 我哋又見面啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 金魚))))))))))))掛掛你芽)))))))))))))))) >3< "

      刪除
  4. 莎莉,手足口病一定要將環境保持好乾淨,加油呀,媽媽"

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~嗚...嗚...我G道要好清潔芽,所以我每日嘅工作就系清潔清潔玥清潔,仲有芽 仲要煲D唔同嘅湯水同涼茶比阿仔飲芽,之旦系...之旦系...我好辛苦芽...嗚...嗚...真系做到想喊,我瞓時成個背脊好似比人打左一身咁,痛到死芽 ~__~


      刪除
  5. 莎莉,近來社區唔止學生中招,
    連大人都好多患上手足口病呢,希望阿仔快d好返啦!
    芙芙公司有個實習學生早前都中左呀,好彩公司清潔叔叔每天都好努力清潔,
    病菌先至無傳開去ja,聽個實習學生講真係好辛苦ga!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙)))))))))))))))))哇嗚...嗚...呢個星期莎莉好辛苦芽 T_T 佢聽日要覆診了,手足口病真系好得人驚,好鬼肉酸芽 ~___~ 醫生都同我廣呢個病唔止系小朋友會有,而家中學生同大人都會中蕉的,因為D菌變左種喎,唉...阿仔都系比人傳染得來的=..=' 大少爺呢個星期都冇啖好食芽,一系吃粥...一系吃通粉咋,仲要一食就起碼粒幾中,連飲啖水咁簡單佢都飲到想喊丫,做媽媽嘅我好心痛芽 T_T 至於我呢....簡直想屎左去,因為我日日做到好似比人打左一身咁,而家晚晚都叫老公幫我卒D野先瞓咋~~

      刪除
    2. 莎莉,你同阿仔都要加油呢!
      芙芙也聽說手足口病口腔會爛的,相信阿仔一定很痛,
      莎莉你也要保重身體,別要辛勞後病倒呀!

      刪除
  6. 芙芙))))))))))))))))我今日仲未好得閒,樹關大少爺返左學我就再來一次大清潔芽,不過至衰系M到=.=' 真系乜心情都冇芽 ~___~ 阿仔之前真系食唔到野架,因為有好多水疱系口裡面芽,起碼第4日先好少少咋,而家佢冇哂事返埋學喇,仲精神過我=..=' 多謝你芽 芙芙...呢兩星期莎莉真系超攰芽,多得你地一班好blog友支持我咋 ^__^

    回覆刪除