2014年1月6日 星期一

鮮草菇扒西蘭花

又過左一星期...計計下好快過農曆新年嚕,呢排忙咩??忙執野

抹野...做完個人散哂...哈哈...老喇老喇,真系唔認老都唔得...嘿

嘿~~


是日推介............鮮草菇扒西蘭花~~呢味餸呢系草菇貴ddd咋,

大家估下三個西蘭花幾多銀兩呢??真系好平...成為三個大洋...

哇卡卡卡~~平到笑...某日去百佳行下啦,阿仔就話3蚊3個西蘭

花,唔系呱咁平??一睇真系喎...一於買3個返屋企先...嘿嘿~~用

左鮮草菇去煮...正芽..一向我好喜歡吃鮮草菇架,不過今次蠔油

落得唔夠,下次再整先得~~



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 吸血鬼~~ 系芽 系芽 冇呃你,真系3蚊3個架~~

      刪除
  2. 西蘭花一蚊個咁平超抵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好芽 maggie ~~我第一次見咁平咋,不過而家百佳通常一過5點呢,D生果芽...菜芽...肉芽好多野都會平好多架~~

      刪除
    2. 真係超抵呀我今日喺街市買兩隻節瓜要$20蚊~~嗚嗚巧貴呀

      刪除
    3. 而家D節瓜系因為冇貨返芽,所以買得咁貴=..=' 好彩我有睇價錢咋,如果唔系又要買貴野喇 ~___~

      刪除
  3. 西蘭花有冇咁平, 我係百佳買都未試過咁平

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 cici~~ 我都系第一次見咁平咋,我好似系7點幾去,系阿仔廣我G咁平咋...嘿嘿~~

      刪除