2013年11月11日 星期一

香芹蘭豆炒田雞

嘩...呢幾日真系大風到丫...一出門口咋就吹到成個癲婆咁喇...

卡卡卡~~颱風海燕真系好勁芽,到打唔到香港...之旦系佢嘅外

圍就影響到香港咁屎大風,聽日大少爺去旅行芽...去咩新娘潭果

樹喎,希望唔好落雨啦,樹關佢地要BBQ芽,成班嘩鬼仲拉埋阿sir

一組,佢地想阿sir出多D銀兩請佢地吃多D,你睇下佢地幾鬼

衰=..='不過咁...而家D老師都會同佢地癲埋一齊架...哈哈~~

是日菜色............香芹蘭豆炒田雞~~我都G道好多人唔吃田雞,

不過我一家三口都會吃的,記得阿仔細時我就會整田雞飯佢吃

架,唔G系系咁,所以佢細時腳骨力好勁呢...ka ka ka~~中國芹菜

同荷蘭豆我自己覺得系絕配來的,兩種食材一齊炒真系好好味

的,加埋田雞同炒...正芽!!!!



4 則留言:

  1. 田雞平呀..抵食又好味...不過係斬嗰時核突d囉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 吸血鬼~~而家D田雞都唔算貴芽,不過好多朋友仔都食架=..=' 可能覺得田雞核突呱..哈哈~~ 我而家習慣左又唔怕,仲起埋佢背脊骨架 ^__^

      刪除
  2. 莎莉,由細到大芙芙都覺得田雞腿好得意ga,
    好似人的手的老鼠仔咁,不過之後在街市見到點殺田雞之後,
    芙芙就少左吃了,真係好殘忍呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 芙芙~~我以前幫嫲嫲洗田雞時,因為掂到田雞D神經線,咁佢米郁嘅...我...我...一手掉左落街=..='"殊)))))))))))唔好比人G,不過後來做得多先唔驚咋~~查十我而家都少吃左好多,不過阿仔喜歡吃我先買來整~~

      刪除