2013年10月2日 星期三

3.6牛奶布甸

登!!登!!登!!登!!3.6牛奶布甸咄場尋晚整好左之後,今日有

duck食喇...嘿嘿~~話時話味道同我系出面買既差唔多芽...十

在...十在...太好味D樽仔就系上次食完洗乾淨留番來用又環

保又得2...呵呵~~

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安芽 Olivian~~3.6嘅牛奶比一般牛奶香濃,所以用黎做甜品一定好好食架~~

      刪除
  2. 我都整過呀...真係好滑...自己整仲抵過出面賣隸d

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 小b~~系芽系芽 自己整真系好抵架,而家我都冇買好耐嚕...嘿嘿~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 卡卡...傻小b 我明你廣咩架....嘿嘿~~

      刪除
  4. 莎莉,午安呀,
    3.6一定好香濃啦,芙芙有個同事在淘寶訂了很多樽仔,
    應該在不久的將來會弄甜品給大家吃,看到你這個布甸,
    芙芙一會兒回到公司,一定要叫那同事弄個來吃呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 芙芙~~嘩...一定買得好平喇,我見過烘焙公司果時都要買$28 有4隻樽.而家唔G買幾多銀兩呢??你同事應該整好多杯,如果唔系唔洗買咁多架,芙芙你有口福喇...哈哈~~

      刪除