2014年1月20日 星期一

粉葛湯

呵呵呵...大少爺成績終於出左來...我.............巧滿意 ka ka 

ka~~不過大少爺自己就唔多like,樹關佢話同佢預計中有

dddddd唔同 ,算啦...下次繼續丫嘛,再努力就可以了 ^__^ 不過

最開心嘅系個個老師都讚佢芽,呢樣系我估唔到嘅,因為佢系屋

企巧鬼衰,成日駁我咀芽>.< 一句廣哂....勞氣芽))))))))))))))


是日推介............粉葛湯~~湯水呢而家我幾乎一個星期都煲兩

次,冬天好多時都會煲滋潤嘅湯水,今次我煲粉葛湯,一樣咁好飲,

粉葛湯系我心裡面系第一位,我都唔G點解喎...喜歡就系喜歡...

哈哈~~



8 則留言:

  1. 莎莉晚安,煮飯未呀?做媽媽莫過於見到仔女成績好,學校表現好。你滿意即刻話仔仔成績都好啦!
    依個湯唔啱我飲,因太涼啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~我6點就要開始煮飯架喇 ^__^ 個衰豬仔算系幾好架喇,我要求唔高架,唔需要佢考第一或者幾多名,而家D小朋友讀書好辛苦的,加上我覺得操行比成績重要D...哈~~ 唔怕芽 cici...老火湯起碼都煲左3個鐘頭架喇,同埋我加埋陳皮架,一D都唔涼架 ^__^

      刪除
  2. 叻仔先識駁咀架,哈哈。粉葛超正,有時淨係食佢可以當飯!個湯落埋鯪魚仲正呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 肥哉~~唉....佢駁一兩句就話啫,佢系一言百幾個頂芽 ~___~ 粉葛湯真系好正,過年煲下都好芽,食埋D熱氣野飲番碗粉葛湯即刻下火芽...哈哈~~ 我有放鯪魚芽,仲有陳皮架 ^__^

      刪除
  3. 回覆
    1. 安安 如月~~我都有煲西洋菜架,不過想轉下口味芽,所以煲粉葛湯,一樣好好飲的 ^_^

      刪除
  4. 粉葛加埋土伏伶一齊煲,去骨火呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 雀后~~系喎...下次我又放埋土伏伶先...唔該你芽 雀后多得你提醒 ^__^

      刪除