2013年11月20日 星期三

煲粥配炒河....正~~

嘩...呢兩日涼到丫...我咁肥都要著多件衫芽ka ka ka~~咁涼嘅

天氣都好多人中左"蕉" ,阿仔話學校好多人病左芽,至慘系...阿

仔話佢地又唔帶口罩丫嘛=.='唉...唔巧再傳染比我個仔芽,就快

考試喇=..='

咁涼快嘅天氣我就至喜歡煲粥炒粉吃架喇,今次滿足哂大家嘅

食慾 ka ka ka 首先煲左我至喜歡嘅粥..........元貝仔肉蟹大蜆

粥 ,嘩...啖粥鮮甜到呢,真系好鬼正架 ^___^ 第二呢就系炒左干

炒牛河比阿仔吃囉,佢成日都叫我炒一次佢吃,不過我當耳邊風

囉ka ka ka 今次終於順佢意喇,至於我老公??佢兩樣都喜歡吃

囉,所以一D都唔會投訴...哈哈~~




10 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 雀后~~好芽 我加多雙筷同碗先...嘿嘿~~

      刪除
  2. 莎莉, 我梨探妳呀...仲要食碗粥同牛河先 XDDD 正呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 他他)))))))))))真系太好妳來探我 ^__^ 冇問題芽,不過大肚婆唔吃得太多喎 G MO...哈哈~~海鮮同牛牛都系少吃ddddd芽 ^__^

      刪除
  3. 回覆
    1. 安安 如月~~好正芽D粥,好鬼鮮甜呢 ^__^

      刪除
  4. 莎莉,早安呀!
    個粥一定甜到暈呀!預一碗俾芙芙好嗎?
    阿仔d同學仔咁衰病都唔帶口罩,無辦法啦,
    咁唯有叫阿仔自己帶啦,預防一下都要ga啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 芙芙~~好好冇問題,有好食嘅野要大家分享芽 ^__^ 冇辦法芽,有時你自己幾乾淨都好,其他人唔合作咁就死得架喇=..=' 而家我都叫個仔帶定口罩返學架,呀....仲有洗手果D消毒酒精添,有乜野都唔洗成日走入廁所洗丫嘛 =..='

      刪除
  5. 莎莉早早, 個粥勁鮮甜, 有冇cici份呀? 依排真係好多人病[包括我], 我出戶外地方都帶口罩, 免影響其他人

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~唔洗廣一定有cici份丫 ^__^ 有好野吃一定有你份架~~ 而家D病毒好利害芽,所以先咁多人病,cici你真系好,之旦系有好多人都唔去帶口罩架,都唔負責任嘅,人地病就好話人唔帶喎,你話咩世界丫=..='

      刪除