2013年11月22日 星期五

鮮茄芝士焗豬扒飯

呢個星期實在太好...阿仔都系返三日半學,樹關尋日都系放十二

點幾,要影咩畢業相芽,班相果D啦,咁今日又唔洗返學,教師發展

日...呵呵~~而星期六,日又唔洗返,我起碼有三日都唔洗早起身

先ka ka ka~~星期日呢阿仔系維園有個大步操芽,如果大家經過

維園都可以睇到架...哈哈~~

是日推介..........鮮茄芝士焗豬扒飯~~ 我唔想整太多野,整個焗

飯炒碟菜就算嚕he he he 查十自己搵自己笨=..=' 呢個焗飯都

唔少功夫...要早早煮好飯再炒再整豬扒再整個茄汁再加埋芝士

去焗,嘩....我自己諗起都話自己傻芽...哇哈哈~~不過咁..的確好

好味,阿仔話仲好味過大家樂...呵呵,真系識氹我芽 ^_^


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 雀后~~呢個飯真系好開胃架,又好味喎,所以我都會一家添飯架 ^__^

      刪除
  2. 莎莉早早, 你個飯一定正過大家樂啦~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 cici~~多謝你芽 系屋企煮嘅都可以好味過系街吃架~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 你好芽 Ophelia~~ 系屋企煮呢點都好過系街吃架 ^__^

      刪除