2013年11月25日 星期一

蔬菜豬腩卷

又過左一星期喇,大家過得開心嘛??莎莉就麻麻喇 ~___~ 樹關

星期六好黑...搭車出街遇上撞車,等車都等左差不多九個字...想

買嘅野又買唔到,買野時又比人推到差D跌低...吼))))))總G果日

就黑仔啦............老公果日早放工,佢返到黎我就呱呱嘈廣番佢

G...跟住我就...........哇一聲喊出黎:(( 可能呢排壓力大...谷埋谷

埋就...唉=..='老公就好似呵BB咁呵番我,仲拉左我去睇戲...我

終於冇左事...好感激有個好老公...嗚...嗚...系我最需要個嘅時

候扶我一把呢 ^__^

廣完我D瘀事,廣番下是日推介先............蔬菜豬腩卷~~D豬腩

片系大昌買嘅,荷蘭出品架,打邊爐又得整卷卷又得,今次擺芹

菜...甘荀....冬菇同蘿蔔乾,全部切絲去捲,跟手煎好就整個燒汁

就完成喇 ,好味呢~~



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 吸血鬼~~D料我預先炒熟先架,放涼先拎去捲的~~

      刪除
  2. 呢個餸簡單又好味道,啱我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 雀后~~呢個餸真系唔錯架,要緊要方便我呢個懶人嘛ka ka ka~~

      刪除
  3. 莎莉,你老公真係好錫你呢!
    見你留言話上星期六好黑仔,都諗緊你應該會share出黎,
    一黎就睇到啦,原來莎莉都好多壓力呢,
    你要加油呀!有時候也要給自己輕鬆一下呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 芙芙~~多謝你芽 芙芙...查十做家庭煮婦一樣有壓力,睇下自己用咩去減壓,不過有時真系忍唔住架=..='

      刪除