2013年11月27日 星期三

西洋菜陳腎豬骨湯

今日巧嬲...哼...比個衰仔激親>.<" 總G我今日...丫...系黎緊都

唔鬼啋佢住,鬼叫佢成日都回我咀芽,總話我煩芽...吼))))))))))不

過咁佢都屎屎地氣孖我廣左對唔住,之旦系次次都系咁,所以我

今次典都唔理佢住架喇...哼~~

是日推介............西洋菜陳腎豬骨湯~~呢個時間西洋菜又系時

令靚菜黎架,真系飲左即刻潤番哂架,我加埋陳腎...豬骨...紅蘿

蔔...南北杏同蜜棗一齊煲,真系冇得頂芽啖湯...嘿嘿~~



2 則留言:

  1. 唔好咁勞氣,小朋友係咁架啦!仲有,我嚟飲湯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 雀后~~唉....真系好勞氣嘛=..=' 一早就比佢咁鬼樣頂咀,唔激氣先奇~~ 冇問題一齊來飲湯丫 ^__^

      刪除