2013年9月27日 星期五

油鹽水泥鯭

今日大少爺放假,所以我又可以瞓晏D嚕...嘿嘿~~見今日天氣涼

涼地真系好鬼C服芽,秋天芽秋天真系巧鬼喜歡你芽>3<"

是日推介油鹽水泥鯭^++++^ 我好喜歡吃魚架,尤其系細細條果

D,所以今次買左泥鯭來吃,當然得我吃得最多啦,果兩位食肉獸

幾乎掂都掂下...哼...唔吃米唔吃囉,不G幾好味芽,都唔識食

嘅=..= 






12 則留言:

  1. 沙鯭淨係記得以前媽媽做過,我怕陣味無食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 如月~~系芽...放埋陳皮都吃唔到芽??不過好難廣架,都唔系人人都吃到的 ^_^

      刪除
  2. 我d做咗媽媽嘅同事講...食得魚多個人都聰明d...^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 小b~~哇卡卡...咁我算唔算聰明??ka ka ka

      刪除
  3. 叻叻呀 愛人終於俾你搞掂左 分類

    油鹽水泥鯭 正 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 愛人~~我都系亂整又試下咁又比我我搞掂左....卡卡卡~~喂 你都煮下來吃丫~~

      刪除
  4. 我都鐘鍾意食細細條既魚架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 莉愛~~我覺得細條魚比大條好食架,不過D骨就多dddddddddd,所以唔系個個都喜歡吃細條魚~~

      刪除
  5. 莎莉,早安呀,
    芙芙同姊姊們都好喜歡吃泥鯭ga,屋企多數會用果皮蒸呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 芙芙~~果皮我都成日咁整架,不過自己想吃油鹽水就整來吃下,而家D泥鯭都好貴芽~~

      刪除
  6. 咁好食都唔食, 佢哋真係唔識欣賞~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~男生系咁架喇,有幾多個男生系喜歡吃魚架=..='

      刪除