2014年5月7日 星期三

再見了~~

今日莎莉要關埋呢樹了......系yahoo寫blog已很長的日子...突

然關閉真系的不知所措,雖然這裡都可以寫...不過感覺還是沒有

像以前的好,很對不起大家...不過如大家也喜歡莎莉的菜色,大

家不況到我的Facebook這邊看一看罷 ^___^ 再見了............各

位~~






4 則留言:

  1. 莎莉,真令人傷感的消息。這裡真係同yahoo完全不同,冇咗親切感。如想睇你嘅菜色,係facebook點揾到你呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~你廣得好啱...同yahoo完全唔同,搞到自己到冇心機寫了=..=' 我系fb叫莎莉芽...又系攏出我隻貓貓嘅相丫...可以用我e-mail 搵我芽...hkshirleyho@hotmail.com

      刪除
  2. 點解要關呢度???我係facebook add 咗妳嗎???

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 雀后~~ 我對你嘅雀后添飯讚好左好耐喇...你睇下見唔見到我丫 ^__^

      刪除