2013年11月8日 星期五

蠔油鮮竹卷

今日系大少爺病好之後嘅返學日,佢就開心啦見番D同學仔,午

飯時佢打來話遲返,樹關佢數學要補測,加上阿sir要同佢補堂,返

到黎又要補習喎,真系趕頭趕命,叫佢聽日先補佢又唔肯,呢個仔

有時都幾硬頸=..=' 好彩聽日放假...不過佢依然要個哥哥幫佢再

補...真系比佢屎我了=..='

是日推介............蠔油鮮竹卷~~耐不耐我都會整D點心比佢地

食,無仔嘅...自己有時喜歡做,唔洗去飲茶先有得吃嘛,整左出來

又好味的話,咁成功左自己都好開心架 ^__^ 整左10條...好快又

比佢地掃清嚕...嘿嘿~~



6 則留言:

  1. 呢個好食..我間中都會整黎食嫁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 吸血鬼~~我都系耐不耐整一次咋,少吃多滋味嘛 ^__^

      刪除
  2. 莎莉,早安呀!
    芙芙都喜歡吃鮮竹卷呀,自己整點心吃真係好玩又好味呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 芙芙~~我之前都整過其他點心芽...好似粉粿...蝦餃芽燒賣咁,查十自己整幾好架,做嘅過程好滿足呢~~

      刪除