2013年11月6日 星期三

要補番一下先

Yeah...Yeah...Yeah~~大少爺星期五終於可以返學喇 ^__^ 呢

個仔屈左系屋企成兩個星期喇,佢超想返學呢,查十醫生想叫佢

休埋呢個星期,佢屎都唔肯芽,真冇佢辦法,醫生最終叫佢星期五

返學,我終於鬆一口氣喇 ...呼~~

是日推介......桂圓紅棗雞蛋糖水~~我系時候都要比自己補一補

喇...嘿嘿~~我仲落埋紀子添,補埋隻眼仔芽,雖然呢排一上床就

瞓得著,不過隻眼仔都系好似好乾咁,所以放埋紀子,我飲左兩碗

好滋潤芽...哈哈~~心理作用ka ka ka~~




8 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安芽 如月~~我呢排因為阿仔手足口病,所以都好耐未探過你喇,今日總算得閒D喇,我地一齊補番下丫 ^__^

      刪除
  2. 年青人邊坐得定o架 ! 我都想補下 ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 金魚~~鬼叫阿仔佢比人傳染到手足口病,醫生梗系要好番先比返學架嘛,佢成日系屋企嘈嘈幣話冇得出街,激屎我喇 >.<" 金魚我地一齊補番一下...嘿嘿~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 安安芽 雀后~~好芽 大家女生都一齊補補先...嘻嘻~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 安安 cici~~女生飲呢D好,,,又唔會太補...黎完M飲仲好...嘿嘿~~

      刪除