2013年11月18日 星期一

椒鹽九肚魚

今日好涼芽...大家記得著多件衫芽,好好保重身體芽 天氣涼左

我莎莉又好瞓左,搞到早上都唔多願起身芽...哈哈~~不過唔得

芽 要煮早餐比阿仔芽,等佢吃飽飽上學去...嘿嘿~~

是日推介......椒鹽九肚魚~~之前自己都整過,不過我系成條來炸

的,今次我買囓好大條芽,所以呢就將佢起肉炸,都系同系街吃的

爭ddddddd,不過今次好食過上次芽,阿仔同老公話好正...嘿嘿

~~都系果句啦...少吃多滋味多吃壞肚皮唷 ^__^




4 則留言:

  1. 哈哈............呢樣我祇會去酒樓食,怕在家浪費太多油

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 如月~~我都同意出街吃芽,我只想再試多次系屋企整,呢次真系整得好好味,加上我唔會太多油炸的 ^__^

      刪除
  2. 莎莉午安,今日真係涼咗好多,又乾到爆個嘴唇勁乾,搞到狂抺潤唇膏。依個餸,我多數都係出街食,因為屋企整用太多油啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 cici~~典只潤唇膏用得多...連mask都"夫"得多芽=.=' 我同意出街吃芽,呢次系我唔屎心芽,上次第一次整得3條完整咋~___~ 所以今次見佢大條起肉再整囉,我唔會落一鑊油炸架,放心芽 ^__^

      刪除