2014年1月17日 星期五

沙嗲金菇肥牛粉絲煲

呢個冬天真系好凍芽,唔G農曆新年會唔會凍呢??定系又會熱到

著短衫呢??希望唔好太熱同太凍啦~~今日心情有少少緊張...樹

關聽日大少爺家長日芽派成績表...雖然我G佢成績唔差,不過都

唔G典解仲系緊張喎...哈哈~~

是日推介............沙嗲金菇肥牛粉絲煲~~天氣十在太凍喇,又唔

會時常打邊爐嘛,所以呢都系整多D煲仔菜,一樣可以暖笠笠架 

^__^ 我覺得呢個煲呢重點唔系肥牛而系粉絲芽,"索"哂D汁超好

味...嘿嘿,屋企果兩個寶貝當然吃唔停口啦~~



4 則留言:

  1. 莎莉午安,依個餸個亮點係個汁同啲粉絲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 cici~~講得好好芽 cici ^__^ 就系因為咁就會食多碗飯...咁就肥屎我喇...哈哈~~

      刪除
  2. 莎莉,晚安呀!
    好耐無同你傾計啦!咁啱芙芙家今晚都係呢味菜呀!
    沙嗲金菇肥牛粉絲真係絕配!食兩啖已經清咗碗飯啦!
    阿仔成績點樣呀?有冇進步呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 芙芙妳呢排搞乜東東??好耐都唔見妳...系系拍拖拖呢....嘿嘿~~ 呢個菜色一咄場,我家兩個寶貝就吃到不停口,飯都食多幾碗...卡卡卡~~ 阿仔佢成績有好大進步..查十我覺得佢一上左F.4呢我就覺得佢乖左,勤力左(不過我唔會讚佢) 今次我好滿意,不過佢唔滿意...可能同佢預計中有D唔同啦...哈哈~~

      刪除