2014年1月15日 星期三

泡菜炒黑豚肉

今日睇施政報告都系預左冇驚喜囉=..=' 有時我唔系好明,以前

我地都系捱番黎,而家郁d就話要政府幫...有時都令到我好嬲架,

我唔系歧視芽,我地果時就算搵果少少都要交稅,都交得心甘情

願,而家...唉...唔想廣芽...好嬲 .\ /.


是日推介..........泡菜炒黑豚肉~~ 呢個真系好鬼好食,同埋好好

送飯,阿大少爺話要再煮,超超...你個食肉獸梗系想我再煮啦,到

時先算...嘿嘿~~至於我老公佢呢...當然話正啦,樹關佢好喜歡吃

泡菜架 ^_^



6 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 雀后~~泡菜又的確幾好味架,尤其我老公吃上隱...哈哈~~

      刪除
  2. 莎莉,芙芙都好喜歡食泡菜ga,
    唔知點解全家人得芙芙喜歡食,依家好肚餓呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 芙芙~~我終於見到你來喇...仲以為妳唔記得左禾添...嗚...嗚....(廣笑) 哈哈~~查十我一家人都幾喜歡吃泡菜,不過我冇佢兩仔爺咁癲之嘛...嘿嘿~~肚餓就要食野..快D快D快D ^___^

      刪除
  3. 呢個我都鍾意整, 尤其係雪櫃泡菜就過期時

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 Mr&Mrs Leung~~泡菜呢系我老公喜歡吃先架,後來我同個仔都喜歡埋,所以呢而家個雪櫃都會有泡菜系裡面架....哈哈~~

      刪除