2013年10月2日 星期三

芒果芝士凍餅

好快又就到母親節喇,大家有冇諗住典慶祝呢??我呢就唔

會喇,典解??樹關我莎莉覺得唔系得呢一日先系母親節嘛

,仔囡孝順日日都系母親節 尋日我就去左奶奶果邊孖佢

飲下茶.....行下街街咁,夜晚就同佢出街吃飯飯,奶奶成日

都咪咪咀笑芽...嘿嘿~~我同仔仔又買左件衫衫比佢,見

到奶奶咁開心真系好,老人家真系好簡單架咋,陪下佢同佢

傾下計,佢已經開心到不得了喇,娜...記住芽要孝順老人家

芽,珍惜同佢地相處嘅時間芽廣番正題先...今次我又整甜

品芽...哈哈...爽唔肥屎都難今次整芒果芝士凍餅,呢D天

氣熱熱地,吃一口芝士凍餅真系"爽"芽 我仲有一盒忌廉芝

士芽...仲可以再整多次...不過整第二樣喇...大家要留意我

下次整乜東東喇喎




沒有留言:

張貼留言