2014年2月26日 星期三

豉汁檸檬蒸烏頭

今日天氣好潮濕 =..=' 又要開乾衣機喇...D衫根本就唔乾嘅,至

憎呢D天氣架喇,搞到個人好煩悶耶~~睇埋個財政預算案...唉...

都可以熄左部電視...真越睇越嬲 ))))))))))))


是日推介............豉汁檸檬蒸烏頭~~老公買左條烏頭返來話好

耐未食過,難得佢肯食魚喎...哈哈~~查十佢同大少爺唔多喜歡

吃魚架,佢地喜歡食肉嘛,有時我自己想食魚都系買好少返屋企

咋,因為得一個人吃囉=..=' 今次用左檸檬同自己整左個豉汁來

蒸,好好味芽,可以太耐冇整黎食,好快就消滅左條魚嚕 ^__^




6 則留言:

  1. 呢D天氣實在討厭我咪又係一早就開乾衣機^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 maggie~~呢D天氣好乞人憎芽,搞到人都癲=..='

      刪除
  2. 元朗楊氏烏頭至出名呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 雀后~~ 系芽 不過我呢邊未必買到,不過我呢條都好好味芽 ^_^

      刪除
  3. 回覆
    1. 安安 如月~~ 米系 至憎呢D天氣,我會好忟架 =..='

      刪除