2013年10月16日 星期三

自家製雞扎

今日天陰陰...搞到自己冇咩心情...查十都唔系嘅,只系自己擔心

D野=..=' 之前系yahoo blog樹廣到老公系公司整親隻手仔,咁星

期五要到醫院判傷,所以有D擔心囉,而佢隻手仔已經唔可以好

似以前咁伸到直一直,好彩嘅系左手唔系右手...唉...總之就系擔

心啦=..='

廣番今日有咩好野食先............就系雞扎喇 ^_^ 系我家大少爺

至喜歡嘅點心丫,我耐不耐就會整一次佢吃的,今次整左十件佢

吃左六件,老公吃左三件...我米得一件吃囉,冇所謂啦佢地喜歡

食我就好開心架喇,不過老公話得99分喎,典解呢??佢話唔夠腐

皮芽...哈哈~~



6 則留言:

  1. 妳老公可唔可以做物理治療,令到隻手好番架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 olivian~~之前做左手術,後來一星期做4次物理治療,工傷都休左成9個月喇,查十呢D系我老公佢怕痛丫,叫佢做多D手部運動,佢又唔多聽話,所以而家隻手都伸唔直了 ~___~ 如果佢乖乖地聽醫生同我廣,佢而家應該會冇事架=..='

      刪除
  2. 嘩!!! 原來愛人整了咁多美食, 愛人好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 屎野愛人))))))))))))你卒之來探我喇=..=' 我勁乜鬼...人地仲整得好過我叻過我芽 ~____~ 你芽 有時間就來探我喇))))))))))

      刪除
  3. 莎莉,你老公無事ma?
    希望你老公早日康復啦!咁岩地芙芙老細個老公都整到隻手呀!
    不過係右手,芙芙剛剛諗,
    唔通莎莉係老細?睇睇下見係左手唔係右手就知唔係啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 芙芙~~我老公隻手已經定左架喇,即系佢永遠都伸唔番直=..=' 不過已經算好彩架喇,唔系右手丫嘛~~噓....禾老公系打工仔耶...點會系芙芙個老闆...卡卡卡~~

      刪除