2013年10月23日 星期三

手剁冬菇肉餅

尋晚發惡夢嚇醒左=..=' 唔G系系呢排多野搞呢,樹關要幫阿仔

換左張床...又要換埋張電腦枱,成日周圍睇,又要再執一執D嘢...

呼~~~~~~~可能咁...令到自己放鬆唔到=..='

呢排都冇咩煮意,今餐又系肉餅...都系手剁芽...系我至愛嘅冬菇

肉餅...嘿嘿~~我好喜歡吃冬菇架,點樣煮我都好喜歡吃的,當然

佢地兩個寶貝都喜歡吃啦,有時都系要對自己好D嘅,整番D自己

喜歡嘅嘢,心情都好好多架 ^++++^



4 則留言:

  1. 莎莉早早, 你要放鬆自己呀, 唔係休息唔夠, 就成個人都冇精神. 我都鍾意自己手剥肉餅, 依個餸我伯加馬蹄. 琴晚我先整咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安 cici~~我都系作病喇,尋晚我攰到呢,一吃左飯...洗埋碗吃左D成藥就上床做豬喇=..='~~cici加馬蹄當然好食,不過我個仔唔食,如果唔系我早就加`左喇~~

      刪除
  2. 刴肉餅,我好like架,不過手刴好攰呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 olivian~~用手剁好食好多架,不過我都唔系次次用手剁,樹關我隻右手勞損左,醫生叫我唔好拎重野同埋太用力呢我就會痛屎>.< 不過我都會用手剁...少D囉...嘿嘿~~

      刪除