2013年12月20日 星期五

臘腸冬菇田雞飯

大少爺今日系學校開完P之後就開始放假喇,即系過完聖誕節就

好快過年,又系忙碌嘅日子=..=' 我年年過農曆年都病架,希望今

年唔會啦 XD

是日推介............臘腸冬菇田雞飯~~ 個買點系...D臘腸系我媽

媽自家製的,唔會好肥架...嘿嘿~~今次媽咪整左好多比我 T__T 

好感動...話哂媽媽佢都成六十幾歲仲要做咁多功夫...辛苦哂媽

媽>3< 今年都唔洗再買臘腸喇...哈哈~~芽...黎緊整蘿蔔糕又可

以用喇 XD~~

哎也也...我都慒慒地...POST番媽媽整左嘅臘腸圖圖比大家睇

睇先 ^_^


 






2 則留言:

  1. 回覆
    1. 安安 maggie~~多謝你先^__^ 媽咪佢舊年都有整,不過整得唔夠,今年整左好多比我芽...哈哈~~

      刪除