2014年3月3日 星期一

蕃茄薯仔煲豬筒骨

今日又大風又有雨...搞到我冇哂心機,不過老公今日返夜晚六點

可以陪下我行街,心情都好番dddddddddd...哈哈~~兩口子吃左

早餐之後,就睇呢樣果樣.而家行到好攰芽,之旦系...系開心果

種...嘿嘿~~


是日推介............蕃茄薯仔煲豬筒骨~~屋企有3個蕃茄系樹,原

本想蕃茄炒蛋架,不過幾日都唔系屋企食,咁買多幾個蕃茄薯仔

同埋豬筒骨來煲湯,啱哂我老公,佢至喜歡飲呢個湯架 ^_^



4 則留言:

  1. 我中意食埋筒骨入面d骨髓

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 吸血鬼~~哈哈...原來你同我啦...我老公都一樣,好喜歡啜果D骨髓 ^__^

      刪除
  2. 3隻蕃茄咁.....................少
    我次次滾蕃茄湯至少8只蕃茄啊 U________U

    回覆刪除
    回覆
    1. 安安芽 屎野~~你有茅聽書...我米廣左再買多三隻大蕃茄=..=" 加埋有六隻大蕃茄芽))))))))

      刪除